Chic Konditori

Plats: Korsningen Swedenborgsgatan/ St Paulgatan. Precis vid Mariatorget
Lokal/Inredning: Ett klassiskt konditori/kafé med mysig och personlig inredning från 50/60-talet. Stora fönster åt Mariatorget
Typ av fika: Mycket bakelser såklart eftersom det är ett klassiskt kondis, te, kaffe, juice m.m.
Prisnivå: Något hög. En kanna lös-te för 27 kronor....
+: Härlig och charmig inredning. Man kan drömma sig bakåt i tiden och bara ta det lungt. Säkert samma gamla gubbar och gummor som suttit där i 50 år nu...
- : Dyrt.
Övrigt: Härligt att det är så anti alla italienska kaffebarer med avskalad design. Tidlöst
Helhetsintryck: 3,5 av 5


Bild: hitta.se

Kommentarer
Postat av: Batman

Det är roligt när det är nån bild från cafét, så man får se lite hur det ser ut och så också :)

2009-05-04 @ 20:39:10
Postat av: Batman

Det är roligt när det är nån bild från cafét, så man får se lite hur det ser ut och så också :)

2009-05-04 @ 20:39:47
Postat av: jsunder

nu har jag bestämt mig för att försöka ha en frågestund! och för att den inte ska bli lika misslyckad som förra gången så ber jag er att fråga några/någon fråga till mig, förlåt för jag spammar din blogg 8)

2009-05-06 @ 19:41:22
URL: http://justlikesunder.devote.se
Postat av: Lovisa

svar: rolig blogg! kan du inte testa ben&jerry's cafeét i gamla stan eller var det ligger? :D

2009-05-07 @ 18:28:48
URL: http://lovisafontana.blogg.se/
Postat av: N O E S C A P E

Vilken rolig blogg! :D

Anmäl dig gärna till sommarens blogg hos mig! Vore superkul! :)

2009-07-22 @ 16:09:04
URL: http://noescape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0